VASPITNI RAD

Nosilac vaspitno-obrazovne funkcije je Pedagoško veće koga čine svi vaspitači i stručni saradnici na čelu sa direktorom Doma.

Organizacija vaspitno-obrazovnog procesa odvija se kroz četiri celine:

  • Adaptacija na život u domu;
  • Učenje i školska uspešnost;
  • Životne veštine;
  • Život u zajednici.

Programiranje i planiranje vaspitno-obrazovnog rada realizuje se kroz:

  • Godišnji program rada Doma;
  • Godišnje i mesečne planove rada vaspitača i vaspitnih grupa;
  • Plan i program rada stručnih saradnika i šefa vaspitne službe;
  • Plan i program rada direktora Doma.
Dom učenika Kraljevo - čas učenja

Čas učenja

Dom učenika Kraljevo - biblioteka

Biblioteka

Kao jedan od vidova ostvarivanja problematike slobodnog vremena, u Domu postoje i uspešno funkcionišu sportske i kulturno-umetničke sekcije

Sportske sekcije:

  • Mali fudbal;
  • Košarka;
  • Odbojka;
  • Stoni tenis;
  • Sreljaštvo;
  • Šah;
  • Karate;
  • Aerobik i fitnes

Kulturno umetničke sekcije:

  • Literarna;
  • Dramska;
  • Folklor;
  • Foto sekcija i rad sa kamerom;
  • Muzička;
  • Likovna.

U cilju jačanja odgovornosti za rad, razvijanje samoinicijative i međusobne saradnje, učenici, smešteni u Domu učenika, organizuju se u Zajednicu učenika - Domski parlament.

Domski parlamet predstavlja poseban oblik organizovanja učenika u kome učenici ostvaruju svoja prava, dužnosti i odgovornosti za rad i rezultate rada.

U okviru Domskog parlamenta učenici se organizuju u manje interesne grupe - komisije i to:

  • Komisija za kulturno-zabavni život;
  • Ekonomska komisija;
  • Komisija za higijenu i estetiku;
  • Disciplinska komisija.